woensdag 18 maart 2015

Jarig!

De haakster is jarig! Vandaag precies 3 jaar geleden zag mijn winkeltje het levenslicht bij de kamer van koophandel in Gouda. En die kleine baby is nu toch echt een peuter geworden. Wat heb ik in die 3 jaar veel geleerd, veel leuke mensen ontmoet en vooral veel plezier gehad. Van je hobby je werk maken is echt het leukste wat er is!

Om dit te vieren verloot ik op mijn Facebookpagina (www.facebook.com/deHaakster) een workshop voor 2 personen in het mooie Boskoop. Like het bericht en natuurlijk vind ik het leuk als je de pagina wilt liken of het bericht wilt delen.
In de webwinkel heb ik ook weer veel nieuwe spulletjes, zoals altijd tegen scherpe prijzen. Toegevoegd zijn onder andere het dunne haakkatoen van Durable, het superzachte SMC Journey, vulling, stekenmarkeerders en een naaldensetje.
De Scheepjes Softfun gaat er nu echt uit voor de bodemprijs van €2,50 en ook het Miracle is in de reclame omdat dit garen helaas uit het assortiment gaat bij Schachenmayr. Sla je slag: www.dehaakster.nl.




1 opmerking: