zondag 25 januari 2015

Lalylala

Ik haakte met Stonewashed Bina beer naar een patroon van Lalylala.
Ook al is het een flinke dame, toch was ze snel klaar. Dat smaakt naar meer! 
Mici de meermin haakte ik met Miracle, wat een heel mooi effect geeft voor de staart. Net als het Stonewashed prima te combineren met Catania.
Ze poseren graag. En welke wordt de volgende? Ze zijn zo leuk!
Eindelijk zijn de tien nieuwe kleuren Catania en het nieuwe garen Catania denim binnen. Uiteraard is het heel verleidelijk met deze kleuren aan een nieuwe Lalylala te beginnen. Inmiddels is de keuze gemaakt. Ik ben gestart met Vlad de vampier en ik gebruik kleur 394 pruim van Catania en kleur 192 antraciet van het Catania denim. Als deze net zo snel gaat als de andere twee, kan ik Vlad snel aan jullie showen.






3 opmerkingen:

  1. Erg leuk geworden je Lalylala's. En zeker met het stone washed garen, mijn favoriete garen op dit moment.
    Het catania denim ziet er ook mooi uit, heb het nog niet gezien/gekocht!

    Succes verder!
    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Stonewashed haakt inderdaad heel fijn. Het Catania denim verkoop ik zelf in mijn webwinkel dus ik ben al aan het proefhaken. Het haakt net zo fijn als Catania en geeft een mooi subtiel verloop in kleur.

      Verwijderen
  2. Heel mooi! Verslavend zijn ze hè? :-))

    BeantwoordenVerwijderen