donderdag 23 oktober 2014

Een beetje kerst

De haakster haakt druk door! Ik ben niet alleen volop in herfststemming, ik ben ook al met kerst bezig. Ik zal laten zien wat er allemaal van de haaknaald is gegleden de laatste tijd.


Ik haakte naar een patroon van Made by Mriek een sjaal met de Moss stitch. Ik haakte met drops Paris. Prachtige kleuren, maar wat splijt dat garen! Heel vervelend. 


Verder doe ik mee met de CAL deken van Scheepjeswol en A Creative Being. Prachtige patronen!




Deze kleine muis heet Freek en komt uit Christels Kerstboek. Ik blijf groot fan van haar patronen.











3 opmerkingen:

  1. Hallo! Ik vind de sjaal heel mooi, prachtige kleuren! :)
    En het muisje is super schattig!
    PS: Ik heb juist een sterrenslinger gehaakt, kijk eens naar mijn blog!
    Fijn weekend!
    Ingrid xx
    http://myfunkycrochet.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel schattig, de kerstbal. De sjaal vind ik super. Jammer van het garen, maar het resultaat is erg mooi met deze steek en de mooie kleurencombinatie.
    Groetjes, Daphne
    www.haak-en-maak.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw prachtige sjaal en die grannys zijn ook heel mooi! Freekje hangt daar ook wel erg grappig op die kerstbal haha.
    Groetjes Daisy
    (http://molemiekeshobby.blogspot.be/)

    BeantwoordenVerwijderen