maandag 15 september 2014

Tadaaaah...

Ik heb voor mijn verjaardag een hele doos vol met heerlijke Katia Big Merino kleurtjes gekregen. 


Ik wilde graag een dikke winterdeken en dat is gelukt. Ik koos voor streepjes in vasten, heel eenvoudig. De wol is al mooi genoeg van zichzelf en ik vond een simpel patroon het materiaal het meeste eer aandoen. 


Deze kanjer is een royale eenpersoonsdeken geworden van meer dan twee kilo! Hiermee kan ik hartje winter nog wel buiten zitten. 


Ik haakte van dezelfde wol nog een heerlijke sjaal voor de winter volgens een patroon uit Simply Crochet. Voorlopig hoop ik hem nog niet nodig te hebben, maar als het koud gaat worden ben ik er klaar voor.









3 opmerkingen:

  1. Hallo! Zo'n deken uit echte merino wol vind ik heel leuk. Zeker zacht en warm!!!
    De sjaal ziet er ook goed uit!
    Groetjes,
    Ingrid xx
    http://myfunkycrochet.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen