woensdag 20 augustus 2014

Noorwegen en een granny tas

Wat hebben Noorwegen en een granny tas met elkaar te maken? Nou eigenlijk niets, behalve dat ik van beiden graag wat foto's aan jullie wil laten zien. De tas maakte ik van diverse granny squares, gemaakt van restjes Cotton Time, Catania Grande en Scheepjes Softfun.




Ik heb de tas gevoerd met een leuk retro stofje. 


De vrolijke zwart/wit gevlekte tasbeugels zijn hier te koop. 

En dan Noorwegen. Daar ben ik op vakantie geweest met mijn gezin. We wisten van te voren niet zo goed wat we van dit land konden verwachten, maar jemig, wat een fantastische ervaring!


Deze berg hebben we beklommen...


Dit is dus bovenop de berg, 1124 meter hoog. Dit huisje (van begin vorige eeuw) stond daar eenzaam bovenop. Het is een huisje voor wandelaars om te rusten of te schuilen met slecht weer. 


Overal was water, schoon water dat je zo uit het beekje kon drinken. 


En veel watervallen, zooooo mooi om van dichtbij te zien. 


We hebben prachtig weer gehad, maar hoog in de bergen reden we ineens tussen de sneeuw. Bovenop de berg zie je een gletsjer. Die heb ik dus gefotografeerd met mijn zomerkleding aan, heel apart!


En ook de fjorden zijn prachtig en indrukwekkend...


Dit is dus geen uitzondering, bij bijna elke bocht (en daar hebben ze er veel van in Noorwegen) kom je een waterval tegen. Dit land bestaat alleen maar uit mooie uitzichten. 


Dag mooi Noorwegen, zeer zeker tot een volgende keer!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen