zaterdag 17 mei 2014

Stonewashed granny diamonds



Mijn kussen met Scheepjeswol Stonewashed is af. Wat een prettig garen om mee te werken is dat. Ik zag ook al een aantal amigurumi met dit garen voorbij komen. Dat geeft ook een heel leuk effect. Ik ga zeker nog een knuffel haken met Stonewashed.


Deze kant heb ik gemaakt als een granny deken, dus niet in een vierkant. En ik heb sommige stukken opgevuld met stokjes, waardoor er een patroon in te zien is.


De andere kant heb ik gemaakt van een groot vierkant van de Prym Maxi Loom, en daar omheen een granny square als rand gehaakt. 
Voor als je ook Granny Diamonds wil haken, heb ik een foto gemaakt van het schema dat ik heb uitgetekend.


Mocht je nog vragen hebben over dit patroon, mag je me altijd mailen (info@dehaakster.nl).






4 opmerkingen:

  1. Mooi kussen, en dat stone washed garen zie ik nu overal opduiken.....erg mooi
    Ga het ook eens proberen.

    Fijn weekend!
    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ik verkoop het zelf ook in mijn webwinkel www.dehaakster.nl. Erg fijn en populair garen. Jij ook een fijn weekend!

      Verwijderen
  2. I love your cushion! While I admire the very colorful work that is popular right now, the soothing, calm beauty of your cushion really takes my eye. Thank you for a piece that is both different and beautiful.
    Kate, in cloudy grey Oregon...

    BeantwoordenVerwijderen