maandag 21 april 2014

Druk bezig

Even niet geblogd, maar ik ben er nog! Allereerst heb ik het druk met de workshops. Wat is het toch leuk allerlei mensen te ontmoeten met een passie voor haken. Sommige zijn beginners, anderen zijn al wat verder. Ik ben elke keer weer trots als het me lukt ze verder te helpen. Soms krijg ik foto's van het eindresultaat, dat is helemaal leuk! Verder ben ik begonnen met een nieuwe deken met Stylecraft. Wat is dat fijn garen. En dat zegt wat, ik ben groot katoenfan!
Ik gebruik het patroon van het snoepkussen uit het superleuke boek haken & kleur.
Ook ben ik bezig met een projectje wat ik zelf aan het ontwerpen ben.
Zelf ontwerpen betekent veel uithalen, daar ben ik wel achter...
En binnen twee weekjes weer iets nieuws in de webwinkel:


De loom maxi, ik ben zelf erg benieuwd. Je "weeft" met de loom vierkanten of rechthoeken die je vervolgens aan elkaar haakt. Zodra ze binnen zijn ga ik snel testen en horen jullie van mij. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen