zaterdag 27 juli 2013

Liefde op het eerste gezicht en een beetje tunisch haken.

Ik heb nog een hoop dingen liggen. Zo ben ik bezig met het kussende paartje uit het boekje Ik hou van Holland & haken en nog twee omslagsjaals. Maar toen ik het gratis patroontje van Stip en Haak van teckeltje Sam zag, was het liefde op het eerste gezicht. Ik heb alles opzij geschoven en eerst Sam gemaakt. In de kleurtjes van het patroon, omdat die zo mooi bij elkaar passen.


Volgens mij wil Sam best graag naar buiten, maar het regent hier...


Ook kwam van de week mijn tunische haaknaald binnen en die moest natuurlijk ook even uitgeprobeerd worden.


Het geeft best een mooi resultaat. Ik denk dat ik er later wel iets mee wil gaan doen, maar eerst maar even orde op zaken stellen en alle lopende projecten afmaken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen