woensdag 3 april 2013

Van alles...

Ik ben er nog, hoor! Druk met van alles en nog wat. Een opsomming:



Nieuw in de webwinkel: Clover Amour haaknaalden en oogjes. Binnenkort volgen meer maten haaknaalden en kleuren oogjes.



Ik heb Joop van Christel Krukkert uit haar boekje Aapjes haken gemaakt. Zoals je ziet is Joop een cadeautje voor een vriendin van mij die net een prachtig zoontje heeft gekregen. Haar man is schilder, dus het cadeau was wel geslaagd.



Verder ben ik aan het zwoegen op de draak van Delicious Crochet. Wat een flinkerd is dat, zeg. Alleen laat de draak zijn kop een beetje hangen, ook al heb ik 'm flink gevuld. Hij heeft ook wel een lange nek. Ik hoop dat dat nog een beetje bijtrekt als ik de andere onderdelen heb gehaakt en eraan heb genaaid.



En dit wordt een zomerponcho voor mijn dochter. Maar gezien het weer, heb ik er niet zo'n haast mee. Ik haak deze met Catania en naald 4.0mm voor een los, kantachtig resultaat. Ik ben er nog niet over uit of ik nog een mooie rand verzin eromheen of er kwastjes aan ga maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen