vrijdag 18 januari 2013

Het is pas echt koud....

... als er een ijsbeer ligt te slapen op je verwarming. Althans, dat zei mijn moeder vroeger altijd als ik zeurde dat ik het koud had. En wat vond ik vanmorgen op de verwarming?



Gelukkig had ik net een kol gehaakt van het nieuw binnengekomen Catania Grande, dus dat kwam mooi uit.


Ook zo'n kol maken? Ik heb allemaal driehoekjes gehaakt volgens onderstaande tekening. Ik heb vier rijen gehaakt in twee kleuren, maar dat is naar smaak aan te passen.



Ik heb de driehoekjes aan elkaar gehaakt volgens deze manier van Lucy van Attic 24.



Haak er zoveel dat je de rij driehoekjes twee keer om je hoofd heen kan slaan. De laatste driehoekjes heb ik aan elkaar gehaakt. Daarna heb ik aan beide kanten nog drie randen met de granny steek gemaakt. Ik heb de kol gehaakt met Catania Grande en haaknaald 5.




De ijsbeer kan er weer even tegen met zijn nieuwe kol.


6 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan, maar laar hem nog maar even slapen!!!
    Fijn weekend Tineke
    ik ga je volgen ik hoop jij mij ook,
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. really cute and thank you for sharing the pattern.
    xo,martina♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het er erg leuk uitzien, en ook je kleurkeuze is perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, ben er ook erg tevreden over. De kleuren van de Grande zijn erg mooi.

      Verwijderen