zondag 6 januari 2013

Een nieuw jaar

Het voelt altijd weer fris en leeg, zo'n nieuw jaar. Een heel jaar vol goede voornemens. Ik ga natuurlijk zoveel mogelijk haken, leuke dingen doen (met leuke mensen) en vooral veel genieten. Prima voornemen, toch? En stiekem wil ik ook afvallen, een betere huisvrouw worden en gezonder leven. Die eerste drie voornemens gaan me wel lukken dit jaar, die andere drie heb ik alweer doorgeschoven naar 2014. Ik heb in december nog een omslagdoek gehaakt, volgens dit patroon.


Ik heb de omslagdoek gehaakt met 5 bollen Cotton Time en naald 6. Ik heb voor deze naalddikte gekozen omdat ik niet wilde dat de doek heel zwaar zou worden. En dat is gelukt.


Ik ben nu aan het proberen te haken met twee draden Catania, wat best een mooi effect geeft. Ik haak met naald 3.5 en dat geeft een mooi dicht resultaat voor een amigurumi.


Verder heb ik het nieuwe garen Catania Grande toegevoegd aan mijn webwinkel. Vorige week zijn alle kleuren binnengekomen. Het is een erg mooi garen, met het mooie glansje van Catania, maar dan dikker. Heel geschikt voor grote amigurumi of kleding, sjaals, dekens, kussens.... De verkoopprijs is €2,25, maar bij aankoop van 10 of meer bollen gaat de prijs naar €2,- per bol! Een soortgelijke aanbieding heb ik ook voor Catania en Cotton Time!


En tot slot wilde ik jullie deze niet onthouden;


Ik kwam 'm gisteren tegen in de aardappelenbak. Dit wens ik jullie voor 2013; nee, geen aardappel met uitlopers, maar veel liefde (voor haken), geluk en gezondheid!

2 opmerkingen:

  1. Mooie omslagdoek heb je gemaakt! Wat een grappige aardappel, voor jou ook de beste wensen voor 2013!

    BeantwoordenVerwijderen