woensdag 12 september 2012

Jeugdsentiment

Ik wilde nieuwe pannenlappen, maar wel leuke! Het is zeker zo dat er heel veel leuke pannenlappen te vinden zijn op het internet, maar wat ik wilde zat er niet tussen. Dan maar zelf verzinnen.



Zie je al wat het wordt, of liever gezegd; wie het worden? Een stukje jeugdsentiment....


Wat keek ik dat graag vroeger.....oeh, dat klinkt zo lang geleden. Maar gelukkig werden ze door mijn kinderen ook direct herkend. Dus nog helemaal van deze tijd.





En nu hangen ze gezellig naast elkaar in de keuken. Zijn er liefhebbers die deze twee ook willen haken? Ik wil eerst nog een paar maken, omdat ik nog een paar kleinigheidjes wil wijzigen in het patroon en daarna wil ik het patroon wel uitschrijven. Voor al die haaksters die nu ook een beetje last hebben van jeugdsentiment...


7 opmerkingen: