maandag 18 juni 2012

Catan

Ik ben aan het haken aan een omslagdoek voor in de webwinkel. Ik vond hier (patroonnummer LW2678) een patroon dat ik mooi vind. Ik gebruik een zachte lichtblauwe kleur van Catania en een haaknaald 3.

Ik had ook al een poosje het idee om een catan bord te haken. Een hexagon van vasten vond ik te "vast", en ik wilde iets met de granny steek doen. Ik vond op dit blog een duidelijke tutorial van een hexagon en die heb ik gebruikt voor mijn Catan bord (nou ja, meer een kleedje dan een bord).


Ik heb de eerste vier rijen van het patroon gebruikt en gehaakt met Catania zodat het niet zo groot wordt.


Ik moet nog een paar hexagonen en dan haak ik er de zee omheen. Als ik dit nu zou haken met zpagetti of ribbon xl... dat zou een speelbaar vloerkleed worden.....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen